Известие

Collapse
No announcement yet.

Демонтаж на теглич и още нещо.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Демонтаж на теглич и още нещо.

    Привет,колеги.
    Имам теглич,който не ми е нужен,дразни ме,отделно че са отрязали парче от бронята и т.н.Мисля при първото свободно време да го сваля и да си оправя бронята.
    Та на въпроса: оригинално под бронята има детайл ,номер 1 на втората схема....
    http://auto-kat.com/index.php?route=...group=70727_00
    ...който се сваля за да се монтира теглича,съответно сега този "буфер" го нямам.Та ще ми е нужен ли след махане на теглича,при монтажа на бронята? Захваща ли се нещо на него?
    Мерси предварително.
    Attached Files
    Last edited by undy; d.m.y г., 20:46.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  • #2
    Буфера е метален, и доста масивен, според мен е важно да го има.
    Свързва двата рога и прави колата значително по-устойчива на удар отзад.
    Без него, ако те нацелят не много силно под левия стоп, може да мръдне рога и да спре да се отваря задната лява врата.
    Отделно, между него и бронята стои един стиропор, който подпира бронята, и я пази от спукване.
    Без него, от най-малкото ударче, хвърчат парчета пластмаса.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
      Буфера е метален, и доста масивен, според мен е важно да го има.
      Свързва двата рога и прави колата значително по-устойчива на удар отзад.
      Без него, ако те нацелят не много силно под левия стоп, може да мръдне рога и да спре да се отваря задната лява врата.
      Отделно, между него и бронята стои един стиропор, който подпира бронята, и я пази от спукване.
      Без него, от най-малкото ударче, хвърчат парчета пластмаса.
      Аз си мислех,че буфера за който говоря е именно стиропорената част?? Но понеже има някакви ушички и затова реших да питам....то се оказва,че е метално....

      Колега,да не говориш за "support " от първата схема с номер 11....защото,мисля че тази част трябва да си е на колата....а да се сваля само стеропореното ?
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        Става дума за номер едно на втората схема.
        Там е изобразен буфера комплект - метал и стиропор.
        Ето го нагледно:

        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
          Става дума за номер едно на втората схема.
          Там е изобразен буфера комплект - метал и стиропор.
          Ето го нагледно:

          Мерси много,колега...значи първо трябва да си намеря тези двете неща и тогава да прибегна към разглобяване. Последен въпрос- на вагон и седан дали са еднакви? От Епер разбирам,че са едни и същи май,поне не ги дават като различни?
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Аз все още съм кандидат за теглича
            Не бързам , когато може да дойде в Бг тогава
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
            140 HP + Chip Tuning -> ex
            Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
            Born to make me happy

            Comment


            • #7
              Нещо му дигнах мерника ...но да видим докъде ще я докарам с тези греди

              ---------- Post added at 23:55 ---------- Previous post was at 23:41 ----------

              Ето това ми е книжката с инструкции за монтажа....нещо ме кара да мисля,че се сваля само стиропора и гредата на теглича влиза на негово място.

              https://www.westfalia-automotive.com...6356691101.pdf
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                .
                Там е изобразен буфера комплект - метал и стиропор.
                Според мен са си две различни неща с различни номера,колега.

                https://www.shop4parts.co.uk/?name=s...ary=0&opts=192

                https://www.ilcats.ru/alfa-romeo/?fu...t=2&revision=0
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #9
                  Ако махнеш главата на теглича, няма ли да може да се сложи здрава броня и просто да не се занимаваш с нищо повече?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                    Ако махнеш главата на теглича, няма ли да може да се сложи здрава броня и просто да не се занимаваш с нищо повече?
                    Той е разглобяем и дефакто куката я няма,но дори и да се залепи или смени бронята ,пак ще пречи буксата за токовете,защото се показва
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      Той е разглобяем и дефакто куката я няма,но дори и да се залепи или смени бронята ,пак ще пречи буксата за токовете,защото се показва
                      Е махни само буксата.
                      Тя е лека и винаги може да я сложиш в последствие на някоя планка, ако трябва да режеш текущата.
                      А и теглича е по-добра греда от конструктивна гледна точка.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        Е махни само буксата.
                        Тя е лека и винаги може да я сложиш в последствие на някоя планка, ако трябва да режеш текущата.
                        А и теглича е по-добра греда от конструктивна гледна точка.
                        Това също е вариант,съгласен съм,но все още едни 30тина кг. ще си ги нося постоянно.
                        Колкото до конструктивната гледна точка,сигурно е така,понеже гредата на теглича е захваната на 20 места с болтове и планки,а на оригиналната виждам само два отвора в краищата
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #13
                          При мен тази греда си седи.
                          Attached Files
                          CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                          Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                            При мен тази греда си седи.
                            Златен си,колега....при теб всичко си е на мястото,дори и стиропора ....по принцип съм намерил всички ,евентуално необходими,части(+ броня от която да си изрежа парче за дупката)....но като гледам и започвам да се надявам и при мен да са го направили по същия начин и да не ми трябва нищо....ще видим.
                            Мерси още веднъж.
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment

                            Working...
                            X